labai pritariu dėl potencialiai neigiamo egzamino poveikio.
dėl proc/sąvok ginčo, tai tikriausiai negali būti gerų operacinių žinių be sąvokų supratimo net ir negalima. bet procedūrinis aspektas būtinas.
ir tikriausiai būtų gerai, jeigu mokykloj išmoktų nors ir mažiau, bet geriau – tikrai suprastų bazines sąvokas ir galėtų operuoti elementariais veiksmais
labai pritariu dėl potencialiai neigiamo egzamino poveikio.
dėl proc/sąvok ginčo, tai tikriausiai negali būti gerų operacinių žinių be sąvokų supratimo net ir negalima. bet procedūrinis aspektas būtinas.
ir tikriausiai būtų gerai, jeigu mokykloj išmoktų nors ir mažiau, bet geriau – tikrai suprastų bazines sąvokas ir galėtų operuoti elementariais veiksmais
Kalbant apie sąvokines žinias reikia pridurti, kad tokių žinių įsisavinimo sunkumai tarp Lietuvos moksleivių nėra naujiena. Virginija Būdienė tai nustatė savo atliktais tyrimais, kurie publikuoti 2005 m čia:
http://www.leidykla.eu/fileadmin/Acta_Paedagogica_Vilnensia/14/113-124.pdf