Supratimas

 

Viduramžiais dalyko supratimas reiškė gebėjimą jį mokyti. (Pagal Walter J. Ong. Ramus, Method and the Decay of Dialogue. 1985)   

Šiuolaikinis neuromokslas teigia, kad dalyko supratimas yra ryšių su ankstesniu žinojimu mezgimas. (Pagal L.B. Resnick. Mathematics and science learning: A new conception. Science 1983)

Šiame puslapyje yra nuorodos į tekstus, kuriuose siekiama paaiškinti faktus, procedūras ir teiginius remiantis elementariosios matematikos pagrindinėmis idėjomis

Samprotavimas ir matematika

 

Daugyba 

Dalybos algoritmas

Trupmenos

Geometrija

Kas yra sąvokinis supratimas (conceptual understanding)?

 

TRU Math (Teaching for robust understanding of mathematics)

Mokymo(si) metodai

Ikimokyklinė matematika

Pradinė mokykla

  • S. Abaziou.  Encouraging Persistence in MathEdutopia, 24 May, 2018.
  • Manipulative mathematics.Manipulatives give students concrete models of abstract mathematical concepts. Students using manipulatives develop conceptual understanding of arithmetic and algebraic topics and procedures because they see how and why the mathematical procedures work.

Pagrindinė mokykla

Uždaviniai

Egzaminai

Matematikos vadovėliai

  • Suomių vadovėlis Ma.fi

Matematinio ugdymo programos

Ribos sąvoka

 Posted by at 10:41

  One Response to “Supratimas”

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)